fredag den 22. august 2014

Støt trykningen af bogen og få rabat



1Hvis du har lyst til at købe/forudbestille bogen på forhånd, kan du samtidig hjælpe mig med at skaffe finanser til at trykke den!
Jeg har selv finansieret hele skriveprocessen og har brug for hjælp til selve produktionen, omslag, trykkeri mm, blandt andet så jeg kan sende trykte presseeksemplarer ud.
Derfor kan du forudbestille bogen og samtidig hjælpe mig med omkostningerne ved at bidrage i det, som kaldes crowdfunding – hvor mange bække små bliver til en stor å.
Det gør du her:
http://www.booomerang.dk/projects/tvillingetab-om-miste-en-medtvilling-eller-et-tvillingebarn/
Du kan støtte med et hvilket som helst beløb, stort eller småt. Du kan også støtte ved at købe noget specielt med rabat:

Her kan du for eksempel købe to bøger på én gang med rabat ( for 350 kroner), for eksempel til bedsteforældre, søskende eller andre.
Eller du kan købe et foredrag med mig om tab af tvillinger, hvis du for eksempel vil arrangere en eftermiddag/aften for flere med dette emne på dagsordenen.(pris minimum 4000 kr)

Ovenfor forklarer jeg hvorfor jeg har startet crowdfundingen

Ingen kommentarer: