mandag den 1. november 2010

Enæggede tvillinger i alle aldre søges til fotoprojekt


Fotojournalist Lea Mailand efterlyser enæegge i alle aldre:
Hun skriver: Projektet går i al sin enkelhed ud på at vise, hvordan det er at være enægget tvilling.
Med en række ærlige og kreative portrætter vil jeg skildre enæggede tvillinger i alle aldre.
Mit fokus vil være mangfoldigheden og individet, og serien skal gerne ende med at udstråle de glæder og udfordringer, der hører med til at være enægget tvilling.
Samtidig håber jeg, at serien kan mane eventuelle fordomme om enæggede tvillinger til jorden, netop ved at lægge vægt på mangfoldigheden.
Udover at få taget sit portræt skal de medvirkende også være indstillet på at give et kort interview om deres liv som tvilling.

Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg nyuddannet fotojournalist fra Danmarks Journalist højskole, og pt. arbejder freelance for en række forskellige aviser og magasiner i Købehavn.

Fordi jeg arbejder freelance er det svært at afgøre allerede nu, hvor projektet ender. Men umiddelbart stiler jeg efter at få portrætterne bragt i et magasin og evt udstillet.
Jeg håber at høre fra jer hurtigst muligt!
De bedste hilsner
Lea Meilandt

Tlf: 28345289

Se hvad Lea ellers har lavet:

http://www.leameilandt.com/

Ingen kommentarer: