mandag den 21. maj 2007

International konference om flerlinger i Belgien 7.-10. juni 07

I dagenen 7.-10. juni holder det internationale societet for tvillingestudier, ISTS, en kongres, hvor den seneste forskning inden for dette område publiceres.
Til stede vil være såvel forskere som læger og sundhedspersonale, alle med interesse i flerlinger.
Desuden vil der blive holdt særlige sessions for forældre, især for de forældreorganisationer, der verden over har eksisteret i mange mange år.

Jeg skal deltage dels som forældre, dels som repræsentant for tvillinger.com.
Jeg glæder mig meget til at mødes med de andre, til at høre nyt dernede fra, og jeg vil undervejs blogge om nye resultater.

Jeg er selv mor til et par enæggede drenge, der i dag er 16 år.

læs program og om kongressen her:
http://www.twins2007.be/

Læs om International Society for Twin Studies: ISTS her.

Albert and Valdemar, monozygotic boys from 1990

Ingen kommentarer: