fredag den 17. september 2010

TIP: God kontakt hvis du bruger to ammepuder

Dete tip er indsendt til tvillingetips.dk af
Trome Svendsen, Vejby
--
Jeg synes, det var vanskeligt at have kontakt med begge børn, da de var helt små.
Vi anskaffede os 2 ammepuder (som små sækkestole) - og det skulle vise sig at de var fuldstændig uundværlige. Mine tvillinger havde den trygge fornemmelse ved at blive puttet i dem, samtidig med at de ikke lå helt fladt og stirrede op i luften - det var nemt at have kontakt med den ene, som lå i puden og samtidig tale og se på ham/hende, mens jeg havde fysisk kontakt med den anden - både i hyggesituationer, og hvis jeg kun ammede den ene. På den måde følte jeg ,at jeg havde kontakt med begge, og det er jeg sikker på, at de også gjorde.
Jeg tror heller ikke, at de belastede ryggen på samme måde som i en skråstol (som også er vanskelig at placere i sofaen f.eks.).
--

Du kan bidrage med dit tip på tvillingetips.dk
Copyright tvillingetips.dk, citat med kildeangivelse tilladt

Ingen kommentarer: