torsdag den 9. februar 2012

Søges: Tvillinger, der bor hhv i Sverige og i Danmark

Tvillinger.com er blevet kontaktet af en filminstruktør, der ønsker at finde voksne tvillinger, der bor på hver deres side af Øresund, én i Danmark, en i Sverige.

Her fortæller filinstruktøren  selv, hvad han søger:
"Jeg hedder Anders Gustafsson, og jeg er filminstruktør, uddannet på Den
Danske Filmskole. Lige nu arbejder jeg med en dokumentarfilm for +Plus Pictures i København.
Projektet, som har fået udviklingsstøtte fra Det Danske Filminstitut, handler om forholdet mellem Sverige og Danmark, om svenskere og danskere, om ligheder og forskelle og om nationale identiteter.

Til det projekt søger jeg et tvillinge-par, der er vokset op - eller i dag lever - i hver sit land - altså en tvilling i Sverige og den anden i Danmark. Det skal ikke nødvendigvis være voksne, børn helt ned til 7 år kan også være af interesse.
At skildre tvillinger, der bor på hver side af den dansk-svenske grænse, kunne måske være en meget interessant måde at skildre forholdet mellem de to lande på. Lige nu er jeg i gang med research og udvikling af idéen, så helt præcist hvordan filmen skal "skæres", ved jeg ikke endnu.
Håber du kan hjælpe mig med at finde et sådant par!"
Kontakt venligst direkte:
Anders Gustafsson, mobil nr. 26 17 28 95
+Plus PicturesVester Voldgade 831552 Københavntel. 33 11 12 10

Ingen kommentarer: