lørdag den 7. januar 2012

Så er bogen kommet ! Den er superflot, tak alle sammen!!

Kære alle tvillingeforældre, der har bidraget til den smukke bog, som nu afleveres til kronprinsparret, så de også får en fødselsdagsgave, når tvillingerne Prinsesse Josephine og Prins Vincent i morgen, søndag den 8,. januar fylder 1 år.
I kan tænke jer min glæde, da bogen kom fra bogtrykkeren Degn Grafisk i Nordjylland.
Siden jeg oprettede tvillinger.com, har jeg samlet tips og råd fra tvillingeforældre.
Det tog fart, da jeg systematiserede indsamlingen på internettet, fordi jeg søgte og fik midler fra Journalistforbundets Ophavsretsfond helt tilbage i 2006 til at programmere hjemmesiden tvillingetips.dk  som en anden tvillingemor, Lise Nyrop byggede for mig.

Der er langt fra 2006 til 2012, men sådan går det, når det er noget, der skal laves i fritiden.

TUSIND TAK til alle tvillingeforældre, der har bidraget.

Her er forsiden. Det er kun særudgaven, der har denne forside.



Det er vigtige råd, der er givet videre her - i første omgang i en særudgave til kronprinsparret, men i næste omgang en bog til alle - den kommer i løbet af foråret, kommer ved forudbestilling til at koste 149.- kroner plus forsendelse og kan forudbestilles her



Her kigger mine to tvillinger med i bogen. Det er Valdemar til venstre og Albert til højre.

Ingen kommentarer: